Mystery shooping

Mystery shopping je metoda, kde je hodnocena úroveň servisu z pohledu zákazníka. Specielně vyškolení „zákazníci“ navštíví prodejnu/obchodní místo/restauraci, které při simulovaném nákupním pohovoru zhodnotí od prvního dojmu, přes prodejní poradenství personálu, až po odbavení na pokladně.

Tím, že hodnocení probíhá dle jednotné standardní metodologie, dostává zadavatel výsledky, které jsou vysoce relevantní jak ve srovnání mezi jednotlivými obchodními místy, tak i v čase, nebo v porovnání s konkurencí. Mystery shopping se dá využít všude tam, kde dochází ke kontaktu se zákazníkem a je potřeba dosáhnout vysokého standartu zákaznického servisu. Typickým příkladem jsou maloobchodní prodejny, restaurace, čerpací stanice, banky, státní instituce, cestovní kanceláře atd.

Pro více informací nás kontaktujte!

Zpět na hlavní stránku

Kontaktujte nás

Napište nám!